onsdag 12 maj 2010

Fler konsthallsbilder

Det har varit lite tyst på bloggen de senaste veckorna och det är ju naturligtvis tråkigt för alla er som längtar efter att ta del av min hektiska vardag. Efter ett par år där jag hankat mig fram månad efter månad utan att egentligen veta var nästa lön ska komma ifrån börjar jag känna mig hyfsat eftertraktad. Just nu har jag så mycket att göra att det känns som att jag jonglerar med brinnande deadlines. Ett av de jobb som tagit upp störst del av min tillvaro under april/maj är utställningen TRÄ 2010 i småländska Virserum.



Hmm, ser inte den där stilige mannen med pistol märkligt bekant ut?



Jag vill gärna passa på att påpeka att det inte är jag som skrivit manus till bilderna.



Min vistelse i Virserum var en minst sagt händelserik upplevelse som jag lovar att återkomma till så snart som möjligt, först måste jag bara se till att klara av ett par deadlines.

1 kommentar:

Joakim. sa...

Ha,ha! Kombinationen av texterna och dina bilder gör dem ju fruktansvärt roliga. Och bilderna är ju dessutom tjusiga. Snyggt!