måndag 24 januari 2011

En liten teaser


Som ni märker har det varit rätt slött här på bloggen den senaste tiden. Kombinationen av julledighet, återkommande förkylningar, influensa och en rejäl arbetsbörda kan vara rätt så ansträngande. Just nu har jag närmare fyrahundra olästa mail i min inbox (och det bara på en av mina adresser). Någon gång ska jag säkert hinna gå igenom dem...

Smakproven ovan kommer från en bok som jag och ett gäng andra tecknare gjort bidrag till, förhoppningsvis kommer den ut lagom till SPX 2011.
Nu ska jag göra ett tappert försök att gå och lägga mig.

/

Jimmy

2 kommentarer:

Erin Winslow aka Itsbugart sa...

Stackaren! Krya på dig!!!

Mats Källblad sa...

Ja dessa förbannade mail som skräpar ner boxen. Man får ju inget gjort. 500 mails away from home som Hedy West brukade säga.
Ser kul ut med bokprojektet.