tisdag 21 augusti 2012

Ett livstecken ...

Nu var det ett tag sedan jag hade tid att ens skänka bloggen en tanke. Jag överdriver inte om jag säger att de senaste månaderna varit de mest arbetsamma som jag någonsin varit med om. Med undantag för fyra dagar på Roskildefestivalen så har jag verkligen arbetat så gott som hela tiden av det vakna dygnet. Nu undrar ni förhoppningsvis VAD jag sysslat med, (det hoppas jag i alla fall att ni gör). Utöver det sedvanliga arbetet med illustrationer, Bamsemanus m.m så har jag varit medarrangör och konferencier på Serie- och filmmässan Carlstad Comic Con, rest runt med Apart Förlag på diverse mässor och andra arrangemang, slutfört ett serieprojekt med manus av Daniel Ahlgren, byggt en konstutställning i Staffanstorp och som grädde på moset har jag, tillsammans med Johanna Kristiansson gjort ett antal offentliga utsmyckningar som kommer att pryda en gångtunnel i Malmö. Nu sitter jag på ett tåg mot Stockholm för ett styrelsemöte med Illustratörcentrum.

1 kommentar:

Mattias Andersson sa...

Det var inte illa! Full rulle med andra ord! :)