söndag 1 juli 2007

Jävla söndag


Här sitter man och jobbar, trots att det är söndag och solen skiner. Jag kan komma på säkert hundra saker jag hellre skulle vilja göra just nu.
Men jag ska inte gnälla, trots allt har jag ju turen att jobba med min hobby.
Dessutom har jag för en gångs skull jobb så att jag klarar mig över hela sommaren. Och det är faktiskt rätt kul att jobba, även om det blir lite mycket ibland. Som tur är så finns det en del saker på arbetsplatsen som gör det hela roligare. Min studiokamrat Johanna visade mig fnittrande hur hennes googlesökning på fisken "Sik" visade en bild på en erigerad penis. Själv tyckte jag väl inte att just det var så roligt, webben kryllar av kukar, du kan få fram dem vad du än söker på. Däremot hade jag kungligt roligt åt att se hur fnittrig Johanna blev av sin upptäckt.
Hon sitter förretsen och illustrerar ett dataspel om bajs just nu. Ni må tro att det är mycket fnitter i studion för tillfället.

Inga kommentarer: