tisdag 3 juli 2007

Nu är det klart!


För ett tag sedan gjorde jag ett jobb åt "Kultur för barn och unga" i Malmö. Det hela gick ut på att jag skulle göra en stor illustration som ska användas inför FN-dagen till hösten. Det var en kul uppgift men jag slet rätt mycket med den.
Jag har precis hämtat en stor hög med trycksaker, planscher och samlarkort nämare bestämt.
Planscherna känns enorma (A1 format) så de tänker jag inte scanna in, men samlarkorten kan ni få kika på. De kommer att delas ut till alla stadens femåringar. Varje kort består av en delförstorning av planschen och representerar de tio artiklarna i FNs barnkonvention. De olika artiklarna står tryckta på baksidan av korten.
NAtruligtvis kunde jag inte låta bli att stoppa in min egen son i bilden, det är han som håller i katten.

1 kommentar:

Nickan sa...

Fan, du – vad najs det ser ut! Din jävel.