söndag 30 september 2007

Kändisbajs!

Befinner mig just nu i Göteborg, närmare bestämt i Svenska mässans presscenter. Som ni säkert har märkt är det bokmässa, och i vanlig ordning finns jag på plats för nya, djärva och äventyrliga upptåg. Igår upptäckte jag den mycket trevliga pubben "Flying barrel" som hade ett helt fantastiskt ölsortiment. Efter att den tervliag krogen stängt gick vi vidare till PArk för att se om det hände något kul där, det gjorde det inte, det var fullt och skulle stänga. Toaletten fick vi i alal fall besöka. Så jag stälelr mig utanför närmsta toalett och väntar på min tur, (jag får vänta rätt länge), när dörren öppnas kommer Unni Drugeg ut. Jag går in, låser dörren och upptäcker att det är stopp i toan, det är bajs överallt, stanken fylelr hela rummet. Som om inet detta vore nog så finns det inte heller något toapapper. Det här leder till ett par frågor; 1. Är det Unni som har klossat igen avloppet? 2. Har hon torkat sig efteråt? Jag tror att jag ska söka upp henne vid någon signering och fråga. Tyvärr tänkte jag inte på att ta kort på eländet, det ahde säkert "Se & Hör" betalt mycket penagr för.

Jimmy Wallin
30:e September 2007
Svenska Mässan, Göteborg

1 kommentar:

Nickan sa...

Unnis bajs i formalin, förvarad på köksfläkten – en höjdare.