onsdag 7 januari 2009

Det ä du å ja Paris!


Vet ni vad det är för likhet mellan mig och Paris Hilton?
Nu snackar jag inte om våra hemmavideos ("One night in Jimmy", "Jimmy exposed" etc...), nej verkligen inte. Sanningen är den att vi båda får betalt för att gå på fest! Den lilla skillnaden är bara att jag, till skillnad från min blonda kollega,  måste prestera något. Än så länge räcker det inte med min närvaro,men det kommer väl så småningom...
I början av december anlitades jag av ett evenemangsföretag för att teckna mingelkarikatyrer på Ericsons julfest. Jag var väl inte så där jättesugen från första början men jag hade verkligen JÄTTEROLIGT när jag smög omkring och tecknade av de ovetande cheferna. Förhoppningsvis blir det mer av den varan framöver.

Foto: Emma Björklund

Inga kommentarer: