lördag 14 mars 2009

En dag på SVT




Igår tillbringade jag större delen av dagen i Bobsterstudion, och det var i sanning en av de trevligaste arbetsdagarna jag haft på länge. Efter att ha lunchat med de störtsköna programledarna Suuz och DJ Slim bar det av till sminkrummet där en tapper dam gjorde sitt bästa för att få mig att se presentabel ut, (eftersom jag kände mig så mycket snyggare med sminket på behöll jag det resten av dagen). Själva inspelningen var rätt kul men eftersom vi gjorde ett antal olika tagningar har jag ingen riktig koll på vad som kommer att leta sig in i det färdiga programmet. Jag vet i alla fall att ni kommer att få se mig göra en väldigt kladdig skiss.

Nu ska jag läsa igenom ett par bokmanus jag fått skickade till mig.

(P.S! Jag kände mig väldigt nöjd med att jag faktiskt klarade av att knyta min egen slips, det kan enbart liknas vid den känsla man fick då man lärde sig cykla.)

Inga kommentarer: