torsdag 10 september 2009

En snabbt, stressat inlägg

Just nu befinner jag mig mitt i den mest hektiska perioden i mitt liv NÅGONSIN. Dagtid leder jag serieteckningsworkshops med sjundeklassare, har jag tur hinner jag med en lunchrast på femton minuter.  Kvällarna/nätterna är vikta åt att illustrera inte en utan TVÅ stora reklamkampanjer. Jag trivs väldigt bra med dessa sysselsättningar men det kan lätt bli lite stressigt då stora jobb överlappar varandra.  Som tur är fins det en del ljusglimtar som drygar ut stressen med glädje.
Nu snackar jag inte bara om att Scooby Doo åter visas på Cartoon Network, nej tro mig, det finns faktiskt häftigare saker än så.
Här om dagen berättade en kär vän för mig att denne skulle bli förälder, det gjorde mig så glad att jag helt glömde bort att känna mig jäktad.

Inga kommentarer: