tisdag 29 september 2009

Tillbaka i studion

Då var man tillbaka i Malmö efter en liten turné till både Stockholm och Göteborg. I huvudstaden sprang jag runt mellan olika möten och i Göteborg väntade bokmässan med öppna armar. Jag vill rikta ett varmt tack till alla de som dök upp på fredagens Seriebattle, det blev en riktig höjdarkväll. Det här var första gången på åtta år som jag besökte mässan utan att vara utställare, något som var rätt skönt. Av någon anledning såg jag inte särskilt mycket av mässan i år, överallt stötte jag på olika personer som ville prata med mig (och självklart fick de göra det). Det var till och med några stycken som kom fram med exemplar av Bild & Bubbla (med serien jag gjorde tillsammans med professor Harrison) för att få signerade. Tydligen har jag fans, hur konstigt det än låter. 

Just nu upptas all min tid av en reklamkampanj för IMO. Vet ni inte vilka de är? Kolla då genast in företagets HEMSIDA där kan ni även beskåda delar av kampanjen. 

Åter till ritbordet!

2 kommentarer:

Hoel sa...

IMO kampanjen var ju enormt underhållande. Har du skrivit manus med?

Pude sa...

Jimmy! Vi vill ju ha dig som gästtecknare på http://dagenskuk.blogspot.com till årets julkalender!
Jag har mailat dig om det, du kan väl höra av dig!