lördag 10 september 2011

Johanna Kristiansson presenterar: Saker man upplever i Stockholm

I vanliga fall brukar jag använda den här bloggen för att framhäva mitt eget liv och förklara för alla andra hur häftig jag är (det är ju det som bloggar gör bäst), men den här gången tänkta jag faktiskt ta ett steg tillbaka och istället släppa fram en av mina allra käraste kollegor. Ge nu en varm applåd för Johanna Kristiansson!
Både jag och Johanna var uppe i Stockholm under den gångna veckan. Vi närvarade vid Illustratörcentrums seminarium och då vi båda ursprunngligen kommer från små västgötska orter passade vi på att få ut det bästa av vårt besök i hufvudstaden. Här nedan kan ni se ett antal bilder från de fantastiska sevärdheter vi såg till att föreviga på bild.
Bild nr 1:

En snubbe som spyr på sin egen I-phone.
Bild nr 2:

Ett krogbesök med Jonas Darnell.
Bild nr 3:

En snubbe som spyr på sin egen I-phone en gång till.

Inga kommentarer: