tisdag 20 september 2011

Namedroppad av Fredrik Strage


Betyder det att jag är cool nu?

8 kommentarer:

Nickan sa...

Nä.

Linda Ågren sa...

Hej Jimmy!
Hörde att du ska rita zombies på bokmässan, coolt! Har du någonsin ritat en zombie-sjöjungfru?

Det hade varit superhäftigt om du velat delta i mitt projekt! Sen 2006 har jag samlat sjöjungfrur och idag har jag 265st, alla möjliga stilar, åldrar o en del kända (halva Kartago-gänget bland annat, Lasse Åberg, Ranelid, Läckberg etc)

Blogg: http://sjojungfruboken.blogspot.com
Har även en fanpage på FB och en artikel i Kristianstadbladet; http://www.kristianstadsbladet.se/kristianstad/article1544915/Vackra-och-sjalvstandiga-sjojungfruar-samlas-i-bok.html

Det hade varit superkul om du velat delta! Målet är att få den publicerad... O jag ska till bokmässan för att träffa Rolf på Kartago... Så får hålla tummarna :)

Mvh Linda linda.aagren@spray.se

Jimmy Wallin sa...

Nickan: Jag tänkte väl det.

Linda: Jag känner till ditt projekt och gillar det. Kim visade mig sitt bidrag när vi delade strudio för några år sedan. Jag tecknar gärna något åt dig. Du hittar mig i monter A03:49!

Linda sa...

Vad roligt :D
Ska försöka komma förbi, vill helst inte lämna Rolf ur sikte ^^ om jag inte hinner kan du rita o skicka en då?

/Linda

Jimmy Wallin sa...

Det kan jag säkert. Roffe brukar både synas och höras på långt håll, det är svårt att missa honom.

Linda sa...

Haha låter bra ^^ hade dock varit kul att träffas men får se vad som händer :)

Linda sa...

Tusen tack för din snygga zombiesjöjungfru :D riktigt häftigt!

Blev kanske lite avis på paret framför mig då ett par-zombie-porträtt av mig o min pojkvän varit coolt :)

Har du facebook?

Tack igen :)
/ Linda

Jimmy Wallin sa...

Det är alltid kul när man kan glädja någon Linda.
Jag har gjort mitt bästa för att hålla mig ifrån facebook (är rädd att det kommer att stjäla en massa dyrbar tid från arbetet). Nu verkar det dock som att jag kommer att behöva skaffa ett konto för att kunna sköta mitt arbete med Illustratörcentrum. Kanske går det snart att hitta mig där.