onsdag 18 april 2007

Häxan i skogen


Idag fick jag äntligen provtrycket av Lina Neidestams Lantishäfte "Häxan i skogen", en alldeles förtjusande liten sak som jag hoppas att läsarna kommer att uppskatta.
För er som inte vet vad "Lantis" är för något så kan jag kortfattat beskriva det som "en grej jag sysslat med de senaste fem åren", vill man ha mer info än så är det bara att ebsöka www.serieframjandet.se
"Häxan i skogen" samt en rad andra nya lantisar komemr att finnas till frösäljning på årets upplaga av SPX på Stockholms kulturhus.
förvänta er dock inte att träffa mig där, jag har varit i Stockholm en gång redan. Någon måtta får det vara.

1 kommentar:

Anonym sa...

hej jimmy. jag har ingen aning om vad du gör eller var du bor men Daniel Lenneér lär mig veta genom hörsägen att du i alla fall lever.

jag har egentligen ingenting av värde att förtälja så jag lägger väl av nu.

Leve Päir!