söndag 3 juni 2007

Soliga Karlstad

Då var man i Värmland igen då, tredje gången den här terminen. fast den här gången är det eleverna som ska underhålla mig och inte tvärtom.
De senaste två veckorna har varit både händelserika och stressande, har inte haft tid att uppdatera bloggen på ett tag.
Tog en snabbvisit till min gamla hemort för en vecka sedan(konstaterade att Skövde är en efterbliven stad), det var med blandade känslor jag steg av tåget.
I Fredags var jag på releasefest för Kolik förlags "Drift". Det var onekligen trevligt men jag blev aldeles för berusad framåt småtimmarna, så här i efterhand tycker jag att det är rätt pinsamt (jag skyller det hela på förlaget som hade på tok för låga prisder i baren).
Nåväl, nu är det dags för mig att axla lärarrollen och bege mig bort mot universitetet.

Inga kommentarer: