måndag 28 april 2008

Jimmy on tour


Min senaste vecka kan närmast liknas vid en turné. Först en tripp till Karlstad där jag undervisade vid universitetet och beundrade de lokala utsmyckningarna (mer om detta under morgondagen), ett snabbt stopp i Göteborg innan jag fick skynda tillbaka till Malmö för att slutföra arbetet med en (än så länge ganska hemlig) bok. Därefter var det Stockholm som gällde, eller rättare sagt seriefestivalen SPX. Trots att jag befann mig i hufvudstaden mindre än 24 timmar blev det ett väldigt lyckat besök, jag såg det som något av en stressig men välbehövlig minisemester. Ett stort tack till Axel, Rene, Stan, Adam, Åsa, Stefan, Marcus, Jenny, Nickan och alla andra som jag sprang på, ni förgyllde min dag.

P.s Damen på bilden är Rene Engström, se till att kolla in hennes serier. Länk finner ni här intill.


Nä, nu ska jag hem och tampas med deklarationen.

Inga kommentarer: