tisdag 20 april 2010

En snabbvisit i Göteborg

Idag var det dags att bege sig till soliga Karlstad igen. Jag passade på att göra ett stopp i gemytliga Göteborg där jag tog en lunch med mina kollegor Max Gustafson och Nickan Jonasson. Efter avslutad måltid visade de sin studio för mig och jag måste faktiskt erkänna att den är betydligt mysigare än den studio jag sitter i till vardags.



Max tycker om att breda ut sig så han har lyxat till det ordentligt med två egna platser i samma lokal.



Nickan bjöd på kaffe och Göteborgsvitsar.



Väggen bakom den ena av Max platser är prydd med en tjusig väggmålning föreställande Samir.
Pappersrullarna framför är resultatet från en mängd seriebattles.


Nickan hade smyckat sin anslagstavla med en retuscherade Rocky, han hade dock ingen aning om att det är faktiskt är jag som tecknat bilden ifråga.

Inga kommentarer: