torsdag 5 maj 2011

De vandrande döda når Stockholm

Sedan en tid tillbaka kan jag lägga till den tjusiga titeln "förläggare" på min cv. Tillsammans med två kollegor har jag startat upp Apart Förlag. Vår första utgåva har precis kommit från tryckeriet och vi är så nöjda att det knappt går att beskriva. Att vi startar förlaget genom att ge ut en av mina favoritserier är naturligtvis extra roligt.
Nu skulle jag kunna spotta ur mig en lång rad superlativ om hur suverän serien är men det orkar jag inte, det är alldeles för tidigt på morgonen för det. Jag och de resterande delarna av Apat Förlag kommer att finnas på plats under helgens seriefestival SPX11 som äger rum på Kulturhuset i Stockholm. Befinner ni er i Stockholm rekommenderar jag ett besök. Vi finns tillsammans med Albumförlaget vid bord 89-90, kom gärna förbi och säg hej.
Som en extra liten bonus kommer jag att teckna zombieporträtt av våra kunder, (i alla fall så långe jag orkar).

1 kommentar:

Karl-Erik sa...

Mycket trevligt att träffas!