söndag 16 november 2008

Aldrig får man vara riktigt glad!

När jag här om dagen bläddrade igenom veckans Tv-tidning såg jag att Kanal 5 ska visa ett program med titeln "Dirty, Sexy, Monkey". Jag fick genast skyhöga förväntningar, för ett program med en sådan titel måste ju vara hur bra som helst, det förstår väl alla! Med en blandning av snusk, sex och apor verkar det dessutom vara skräddarsytt för just mig. I flera dagar har jag gått runt och fånlett i väntan på vad som antagligen är det bästa teveprogrammet i världshistorien. Men så, för tio minuter sedan, fick jag se en trailer för det utlovade msäterverket - som heter "Dirty, Sexy , MONEY" (och inte verkade det innehålla minsta lilla apa heller) Jag hade läst fel! Programmet kan vbara hur snuskigt och sexigt som helst, är det inga apor med så kan det kvitta!

1 kommentar:

Anonym sa...

Trist att du blev besviken på en för dig till synes skräddarsydd show.

Själv är jag dock på toppenhumör över att denna kanonserie startar igen :)