torsdag 27 november 2008

Neonpojken - smygpremiär!


Liksom de flesta andra kreativa människor har jag diverse byrålådsprojekt som ligger och väntar på att jag ska få en stund över. Ett av dem har faktiskt, hör och häpna, tagit fysisk form.
Jag har länge lekt med tanken på att göra något som ser ut som en superhjälteserie men som ändå inte riktigt är det, en serie som utspelas mellan de storslagna sammanrabbningarna och heroiska gärningarna. Tanken är att varje episod ska vara på två sidor och om man läser dem i rätt ordning bildar de en sammanhängande historia. 

Inkom gärna med kommentarer på serien för jag vet fortfarande inte riktigt vad det är jag sysslar med, det kan mycket väl vara så att jag är ute och cyklar.

1 kommentar:

Oskar Forsgren sa...

Jag tycker helt klart att du är på rätt spår.