söndag 23 november 2008

Kaffe med dopp - nu med TÄVLINGAR!


Upptäckte precis att jag lyckats göra över tvåhundra inlägg på den här bloggen. Antar att ett sådant jubileum behöver firas på något sätt, vad sägs om att göra det genom liten tävling? Eller vad sägs om FLERA tävlingar? Där man dessutom kan vinna PRISER! Det låter väl inte så pjåkigt va? Då säger vi så!

Varje vecka fram till jul kommer jag att ge bort ett original till en (förhoppningsvis) lycklig bloggläsare. Vad kommer man att behöva göra för att vinna dessa original då? Tja, det kommer väl att variera antar jag, det hänger lite på vilket humör jag råkar vara på då jag lägger upp veckans tävling. Eftersom det här är första gången gör jag det ganska enkelt för er.


Vad väntar vi på? Över till TÄVLINGEN!


Jag har en liten yrkesskada som gör att jag har svårt att titta på TV utan att ha ett skissblock i handen. Oftast blir det bara rent kladd eller lösa skisser från vad det nu är jag råkat titta på för tillfället men emellanåt blir det faktiskt färdiga teckningar av det hela. Idag var ett sådant tillfälle. Allt du behöver göra för att vinna den övre av teckningarna är att lägga en kommentar på bloggen och berätta vilken TV-serie jag tittat på. Då det här är första gången jag gör det här har jag även ett andrapris (dvs. den undre tekningen), om någon redan snuvat dig på förstaplatsen behöver du inte vara bitter för det! Skriv bara namnet på skådespelaren jjag föröskt avporträttera så kan även du bli lycklig ägare till ett kladdigt Wallinoriginal. Men skynda på, först till kvarn får först ligga med mjölnaren!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Halvvild gissning, James Nesbitt från "Jekyll".

Anonym sa...

...eller det kanske blev två svar, nu...

Anonym sa...

De måste vara Dexter?

Anonym sa...

För kontaktuppgift till anonym ovan... alg1127@gmail.com

Jimmy Wallin sa...

Grattis Håkan, du lyckades sno åt dig båda teckningarna, vilket är helt i sin ordning då jag inte tänkte på att lägga in en klausul om det.
Maila mig din postadress (herr_wallin@hotmil.com) så dimper det ner ett kuvert i di brevlåda i slutet av veckan.

Nästa tävling läggs upp någon gång på söndag.

Anonym sa...

Kan det vara Jack Nicolsen i The Shining?

Biff Zongo sa...

Amen va fan, tävlingen är ju över innan jag ens hade sett den... Piss!

Anonym sa...

Aaahh, det var mest posen på andra bilden som avslöjade det.

Kul!

Mail kommer!