fredag 4 december 2009

Snusktips!

Det har varit mycket snusk på bloggen den senaste veckan och konstigt nog verkar det uppskattas. Man skulle kunna fråga sig vad det är för läsare jag har egentligen, men det gör jag inte. Istället vill jag tipsa er om en ÄNNU SNUSKIGARE sida. Om ni nu är av den åsikten att det är för lite stake här så surfa genast in på DAGENS KUK! Dagens kuk är en fånig, snuskig och väldigt rolig julkalender för alla oss vuxna vars känsloliv slutade utvecklas vid den rektala fasen. Mellan den 1-24 December presenteras en tecknad penis om dagen. Männen bakom det hela (självklart är det grabbar som kommit på det här), är två göteborgare (även det en självklarhet), som kallar sig Henk och Pude. För tredje året i rad bjuder de på julkukar så att det står härliga till. I år har de dessutom haft den dåliga smaken att bjuda in några serietecknare. Malin Billers urkukiga bidrag har redan publicerats och under de närmaste veckorna kommer läsarna att få kuk inte bara av henne utan även av Johanna Kristiansson (Katten Nils) och Max Gustafson (Samir). Som om inte det vore nog så döljer sig även min egen kuk bakom en av luckorna (alltså mitt tecknade bidrag, inte den riktiga).

Inga kommentarer: