måndag 12 oktober 2009

trasiga byxor, kroppsvätskor, irriterande klåda och mycket gul hud



Helgen har inte varit snäll mot mig. I fredags lyckades jag spräcka (ännu) ett par byxor när jag och min son lekte i Folkets Park. Ett par timmar senare började grabben kräkas okontrollerat och vi förberedde oss på det värsta, (dvs. vinterkräksjuka) Som tur var frisknade han till under natten men vi han knappt andas ut innan vi upptäckte att hela familjen drabbats av huvudlöss.
Som sagt var; Helgen har inte varit snäll mot mig
Mitt i allt elände finner jag ändå en slags tröst i att Marge Simpson kommer att vika ut sig Playboy. Visst är det konstigt, men ändå underhållande på något vrickat sätt. Jag vet några nördar som med största sannolikhet kommer att runka ihjäl sig av lycka.

1 kommentar:

Camilla Bergvall sa...

Hej fylleraggar'n :) I've found you!