måndag 4 januari 2010

Musikaler gör livet så mycket bättre!

Idag känner jag mig helt ur form, nedstämd, tjurig och till råga på allt febrig. Då finns det bara ett bot:

När helst jag är i behov av att muntras upp kollar jag på det här. Den indiska Stålmannen gör underverk för mitt humör, det är svårt att vara deppig när man tittar på dansande superhjältar.
Om det trots allt inte skulle hjälpa så finns ju alltid dessa skönsjungande herrar:

Avslutar man sedan med lite sexualupplysning så har man ett glädjepiller som räcker hela dagen:

3 kommentarer:

Veronica Isaksson sa...

Tack Jimmy, Indian Beatles gjorde verkligen min dag! Det här blir nog mitt favoritklipp att se då jag känner mig nedstämd någon dag! Helt galet hur han i vitt hoppar runt! XD

Jimmy Wallin sa...

Det var så lite så! Alltid trevligt att kunna sprida lite glädje omkring sig.

Anonym sa...

Jag tror indierna har importerat lite roliga örter från Afghanistan :D